12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

Täna pole oluline mitte ainult toote funktsionaalsus, vaid ka selle disain ja kasutatavus. Kujundus ei pea olema väga keeruline meisterdada. See peaks olema selline, et isegi lapsed ja täiskasvanud, kes toodet esimest korda kasutavad, saaksid seda toodet ilma probleemideta kasutada. Seetõttu võib toote öelda heaks, kui seda on lihtne kasutada ja disain ei sega selle kasutamist.

Positiivne näide YouTube.

Minu arvates on see rakendus väga kena ja hõlpsasti kasutatav. Sellel on ilus, kuid samal ajal rahulik liides. Seda on lihtne õppida. Selles on tohutult palju kanaleid ja kasutajal on vaja vaid leida enda jaoks huvitavad või sobivad videod ning peagi hakkab rakendus ise pakkuma sarnase teema videoid.

Negatiivne näide Postimees.

Saidil on liiga suur logo ja selle kõrval on tsitaat, mis võtab märkimisväärse osa ekraanist. Reklaamidele on pühendatud liiga palju ruumi ja need paistavad taustast liiga palju silma ning segavad kasutamist. Liides pole mugav, kuna ikoonid on liiga väikesed.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

11: Arendus- ja ärimudelid

5: Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

14: Andmeturveː tehnoloogia, koolitus ja reeglid